Bbcrrr
Evet, benim yaşadığım bir durum . Şuan tam 10 haftalığız hatta. Üstelik pco veya her hangi bir problem olmaksızın geç yumurtlamışım. Normalde sat 25 şubat ama ilk adet gecikmesi yaşadığımda beta negatif geldi. Hiç umudum yoktu martta hiç adet olmadım. Nisan 15 inde tamamen iç güdüsel olarak gittim erken gebelik testi aldım ve test pozitif geldi 🤭 sonrasında iki gün arayla beta verdim ve düzenli yükselmeyi de görünce dr a gittim. Keseyi gördük orada. Ultrasonda bebek normalde sat a göre 7 haftalık olması gerekirken 4 hafta 5 gün çıktı. Doktor geç yumurtlama veya sağlıksız gebelik olabilir dedi 10 gün sonra yani tam 6. Haftada tekrar çağırdı kalp atışınıda duyduk.❤️ Şimdi herşey yolunda çok şükür bir sıkıntı yok. Doktorumuzda son adet tarihimi değiştirdi kendisi ona göre takip ediyor. Beklenenden çok geç yumurtlamışım tamamen tesadüfi olarak 3 hafta fark var ama bebişte bir sıkıntı yok çok şükür inşallah da olmaz ❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Çok Amin 🙏🏻