Merhabalar, bugün doktor kontrolüm vardı 6+2 yiz kalp atışını duyduk doktor kesenin yerinin iyi olduğunu kanama da yoksa düşük tehlikesi olmadığını söyledi.. ama kontrolden sonra eve geçtiğimde kahverengi leke gördüm birazda ağrı var karnımda.. endişelenmeye başladım normal mi yaşayan var mı ?