Ayco Akşm agrım vardı karnımda sabah da biraz kötü oldum az öncede lavıbaya geçtim kahverengi leke geldi 37haftalıkyım dün dktordaydım 25gün verdi ama erken mi gelcek bu arada sezaryan olcam nisansa dogum ydklaştı mı demek korkuyrum lüffvn yardım egin bilen varsa
Ayco Deniz2961 baktım yakındır diye yazıyo böyle biley başına gelipte nekadr zamn sonra dogum geldi diye yazdım ama sizden başka cevap veren yok😞 tedkkur ederim bu arada cevap verdiginiz için
Deniz2961 Ayco cnm valla 7. Ayda gelende okudum ben burda Nisanını ama senin haftan ileri o yuzden sen sancılarını ve sıklığını takip et eger artarsa muhkk doktra gt
Ayco Deniz2961 aynen canım korkuyorum inşllh gelmez diye 39beklemek istiyorum bn çok yol yurudum hiç dikkat etmedim kendime😞sancı dayanılmaz olursa mı gideyim hafif olursa gerek yoktur sanırım öle sancı yok bakalım
Meleknar Benim ilk doğumumda nişan gelmişti ama daha pembe renkliydi. 2. Günün gecesi sabaha karşı Doğum yaptım. doktorumun şehir dışımda olduğu zamana denk gelmişti. 2 gün sonra doktorum gelince gittim kontrole 1-2 cm açılmaya başlamışsın bu gece de gelebilirsin Doğuma 3 gün sonra da demişti. Doktordan çıkıp tüm gün alışveriş merkezinde dolaşınca akşam 5’te sancılarım başladı. Hemen duşumu aldım, kendim lavman yaptım ben hala kabızlık yaşıyorum zannediyorum meğerse çocuk kanala girmiş. Gece 12’de dayanılmaz oldu artık oturamaz hale gelmiştim gittim hasteneye 4 cm olmuş. Derken gece 3’te Doğum yaptım. Ama kimseye gün boyu gezmeyi önermem Doğum anında enerjiye ihtiyacı oluyor insanın yorgunlukla Doğum yapmak çok iyi bir fikir DEĞİL! moraliniz yüksek tutun paniklemeyin anın tadını çıkarın bebişiniz gelişini haber veriyor son dakika hazırlıklarınızı tamamlanıp için fırsatınız var. Bir nefeste bebişinize kavuşun inşallah. Doğum muhteşem bir deneyim.
Ayco Meleknar Meleknar Meleknar bnde çok yol yürüyorum geziyorum dikkat etmedim kendime sezaryan olcam 39bklemk istiyorum agrı derken kasıktanmıydı nasıldı bnim vajinamda hafif oluyo agrı ve yanma korkuyorum😞suanda kimsede yok yanımda