Kızlar benimde bu sabah kontrolum vardı . Ntsde sancım çıktıgi için ebeler alttan muayene yaptı açıklık yoktu . Eve geldim çamur gibi lekelenmeye başladım akşamüstü tekrar doktoruma gittim o da alttan baktı açıklık yok alttan muayeneden dolayı leke olabilir dedi . Halen kesilmedi ara arada hafif sancım oluyor 38+0dim