Kızlar 38+1deyiz. Normalde yarım saate 1 en sık hali olacak şekilde kasılmalarım oluyordu. Bugün biraz yürüdüm çok yorulmadım dinlendim sürekli ama yürüdüm yarım saat kadar. Eve geldiğimde yemek yaptım falan derken yine ayakta kaldım dinleniyorum şu an yarım saattir yatıyorum ama eve geldiğimden beri sağ tarafım felaket ağrıyor hani çok koşarsınız da kramp girer ya nefesi düzgün alamadığımız için aynı öyle bir ağrı. Belim zaten sürekli ağrıyor. Göğüslerimin hizasında sırtım da ağrıyor. Birde yaklaşık 10 dk bir adet sancısı gaz sancısı gibi ağrılar oluyor. Suyum nişanım gelmedi henüz. Doğum sancısı buna benzer bir durum mu ? Bulunduğum yerde acile gitmek istemiyorum kadın doğum olmadığı için ellerinden pek bir şey gelmiyor maalesef. Kontrole gittiğim hastane de 1 saat uzaklıkta. Sizce gitmeli miyim yoksa suyun veya nişanın gelmesini bekleyeyim mi normal sancılar mıdır bunlar.