benim oğlumun vardı iki taraflı birisi 6,3 diğeri 5,1mmdi 18. haftamda öğrendik 21 de gecmisti ama 28-32. hftaya kadar bekleyebiliyolar. ben elimden geldiğinde her gördüğüm posta yazıyorum kesin olarak söylüyorum eğer başka bi bulgu yoksa bebeğin de bu kistler ciddiue alıncak bişey değiller boş yere kendini üzüp bebeğini strese sokma. belirli haftalarda bazı bebeklerde görülebiliyo bunun yanında başka bulgular da olursa o zaman bazı kromozomsal hastalıklardan süphelenilir ama tek başına koroid pleksus kisti bi tehlike arz etmiyo bebek icin. genelde erkek bebeklerde oluyo daha cok. icin rahat olsun bi kaç haftaua gecicektir,sağlıkla al bebeğini kucağına