Herkese selamlaarr, bugün 50 gr şeker yükleme testim yapıldı bir saat sonrasında kan alındı ve sonucum 203 çıktı.. böyle sonucu olanlar ne yaptılar doktor bundan sonraki süreçte nasıl ilerledi, hangi gıdalar yasak deneyimlerini paylaşacak olan var mıı?