Tasbebek Gozde0709 ya bende 15 haftalığım ilk gebeliğim dün ve bugün bi kaç pıtırtı hissettim ama bağırsak mı bbebik mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
Mferideb Gozde0709 ilk gebelikte 17 den sonra hissediliyormuş gec hisseden de var karın kası sıkı olanlarda geç hissediyormuş bende beklemedeyim🥲
Pitircikk Gozde0709 ilk hamileliğimde 17 haftalıkken hissetmiştim, karnımda baloncuklar patlıyormuş gibi pıt pıt ediyordu. Şimdi 14+4 olduk hala bişey yok :)
Aytiii çok normal hşss etmemeniz, endişelenmeyin Annemşz. Ben 20. haftada hiss etmeye başladım hafif tekmelerini 🌸
Kaahvelii Gozde0709 bence hissedersin ama ilk gebeliğin oldugu için nasıl bir şey oldugunu bilmiyorsun bir iki haftaya hissedersin daha güçlü ve dersin kii aa böyle oluyodu ama ben anlamıyormuşum