Minikcennetim Btlysn canım ben kürtaj oldum kendiliğinden düşmedi ama doktor parça da kalabilir dedi ilerde sıkıntı olur kürtaj daha iyi dedi bişey yok korkmayın en sağlıklısı geçmiş olsun