Zuhalsareelif Arkadaslar benm ankarada bıldıgım ıyı doktorlardan bırtanesı ve cok memnunum. Bana bol yuruyus ve hareket etmemı onerdı ve norma doguma dogru gıdıyoruz.kıme yuruus yap dedıysem 10 bın adım normal dogurdu dedı. İnsallah ısteyen hepımızın basına
Zuhalsareelif Happyy_anne evet bende suan son haftalardayım elımden gelenı yapıyorum benım spor gecmısım oldugu ıcın en basından zorlanmadım .
Zuhalsareelif Duy_gu evet sehır hastanesı canm. Artık kım denk gelırse dogumdan sonrada tsk etmeye gıdıcem zaten artık zaten doguma kım denk gelırse