ztrkk Hamilelikten önce de asla içmezdim şimdi hiç içmem. Katkı maddesi var içinde bir sürü. Evde yapılan daha sağlıklı ve daha lezzetli bence.
ipekveatlas hazır corbalara gelene kadar ohoo yediğimiz çoğu sey zararlı ve katkı maddeli zaten. onu da iciyorum napalım 🤭😂