Benimde gebelik şekerim çıktı. Gerçi laboratuvar değerlerine göre çok yüksek deil sanırım. Çok kaygılandım. Hep olumsuz şeyler okudum, bir daha bu hataya düşmicem diyip düşüyorum. Bakalım pazartesi doktorum ne diyecek. Ama sanırm diyetle bu hastalık kolayca atlatılıyor. Bu arada 24 haftalık gebeyim, 53 kiloyum, tatlıy(sevmem ekmek sevmem 🙄😁
Değerlerimde,
Açlık 92
Ogtt 75 1.saat 211 laboratuvar değeri 0-180
Ogtt ikinci saat 183 laboratuvar değeri 0-153