Mhrbnasel normalde randevu bulabiliyorsanız eğer randevu alıp gitmenizi tavsiye ederim çünkü ben sabah çok erken saatte gidip sıra alıp 5-6 saat beklemek zorunda kaldım randevum olmadığı için, içeri girdiğiniz de kan uyuşmazlığı için geldiğinizi söylediğiniz zaman sizden indrect coombs diye bir test istiyor onun sonucuna göre belli bir tarih verip sizi o gün çağırıyor ve yatış yerine gönderiyor iğneyi de yaptırıp 15 dk istirahat ettikten sonra bitiyor :) eğer gitmeden indrect coombs testini yapıp giderseniz işiniz daha kolay olabilir elinizde sonucunuz olduğu için aynı gün içinde iğneye yönlendirebilir bir de randevunuz olursa daha daha kolay bir şekilde halledersiniz 🥰