momnes Selamm kızlaar. Hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum. Sizce nakışlı mı baskılı mı yaptırayım hangisi daha hoş ve kullanışlı olurr? Birde yaptırıp memnun olanlar yaptırdıkları sayfayı paylaşırlarsa çok sevinirim 🙏🏻🤗
Pyrz_07 momnes madrebebek bu sayfayı burda öneren çok oldu bende ordan sipariş verdim yarın elime ulaşır büyük ihtimalle ben nakışlı tercih ettim baskılar yıkayınca ve ütüleyince kötü olabilir diye düşündüm
Minnacksevdack momnes ben kendi lise arkadaşıma yaptırdım. Nakışlıydı. Harika oldu. İnstagram: @erva_el_sanatlari 🌸 gözünüz kapalı güvenebilirsiniz