Kizilkafaa Kızlar, bugün doktorum bebeğin ters durdugunu bu nedenle de karın ve kasık ağrısı yaşayabileceğimi söyledi. Bu durum beni korkutmalı mı? Yani riskli bi durum mu ne yapılması gerekir?
FatmaNur_27 Kizilkafaa benim bebeğim de ters 34+4 haftalık hamileyim yaşamıyorum kasik ağrısı veya karın ağrısı
Derya Kizilkafaa hayır hayır benim de 22 de ters dönmüştü doğuma kadar hep baş aşşağı kaldı ama riskli bir durum değil onun içerde alanı o kadar geniş ki döner tekrardan korkma🌸
Zeynepppdyg Kizilkafaa birgün karnımda değişik bir acı oldu anlam veremedim ilk hamileliğim olduğu için aynı gün doktora gittim ultrasonla kontrol etti ayaklarını aşapıya dönmüş ve rahmime baskı yapıyordu doktor normal ara ara döner daha haftası küçük dedi bir hafta önce kafası aşağıdaydı muhtemeln dönerken benim canım acıdı .Korkulacak birşey değil sadece ayakları aşağıda oldğnda rahmde hissediyorum harektlerini😅
mlssrn Kizilkafaa şuan daha alanı çok geniş çok poZisyon değiştirir 😊benimkide o haftalarda öyleydi sonra değişti çokca
Eslemim34 Derya Baş aşağda olması normal değil mi zaten doğum pozisyonu olarak. 34+1 im bugün kontrol de baş aşağı olduğunu öğrendim
Melikeakar Derya ben de şuan galiba senin yaşadığını yaşıyorum. 22. Haftamdayım baş aşağı duruyor aşağıda hissediyorum
Melikeakar Ben de 22. Haftamdayım bir haftadır başı rahmimin tepesinde ters dönmüş doktor kötü bişey söylemedi ama ben çok korkuyorum yine de
Derya Melikeakar hissederek anlamazsınız ki ultrasonda belli oluyor çünkü 22 daha erken kolunun bacağının yerini hissetmek için🌸
Melikeakar Derya kolunu bacagını değil zaten baskıdan dolayı başını hissediyorum doktor da dedi zaten
Derya Melikeakar aa o kadar mı aşağıda o zaman ben hiç hissetmedim sadece hareketleri azaldı diye gitmiştim öyle öğrendim
Habus Derya ahaha tamam bütün erken doğum korkum gitti şu an 😂 benimkinin de başı 22 de aşağıda da o yüzden sormuştum 🥰
Derya Habus hahaha bende öyleydim inan bep panik yapıyordum erken gelcek ay diye 41 de bitiyordu nerdeyse çocuğu zorla yerinden ettik😂😂