Ben 17 haftalikken 32-33 mm olarak olculdu. Doktor acil yataj rejimi yazdi. 2 haftadir uzaniyorum. Sadece tuvalete ve yemek yemege kalkiyorum. Bazen de hava almak icin balkona cikiyorum 2 dakikalik. Bugun 2 haftam doldu. Igneler , ilaclar yapildi. Yarin kontorle gidicem. Insallah uzamistir ve ya kisalmamistir. Yarin gidecegim icin o kadar heyecanliyim ki anlatamam. En son bu kadar heyecanligimda uni sinavinin sonucunu bekliyordum 😃