Kizlar bende 33+6 yim ve aynı şikayet bende de var tercihlerimi sağlıklı şeylerden yana kullanmaya çalışıyorum mesela muz ve kefiri birlikte tuketiyorum eğer hala aç isem kendimi yemek yapıp onu yemeye odakliyorum mesela sebze yemeği yanına bulgur pilavı ve yoğurt hani onu beklemek için kendimi zorluyorum onu yiyorum hala aç isem suyu arttırıyorum zaten suyu az fazla içsem bebis mideye baskı yaptığından toparlanmak biraz sürüyor sonra ilerleyen zamanlarda meyve ve kuruyemis tuketiyorum tabi bi avuç kuruyemis bi meyve seklinde bence bunlar baya yeterli sağlıklı beslenmek ve gereksiz kiloya engel olmak için 🤭😂