Kızlar devlete gidiyorum malesf ki ilk oğlum sezaryen Buda öyle olucak sancılarım oluyor bebek 37 haftalık gözüküyor şu an doktor 38 de alırız dedi bu hafta gidince heralde bir daha söyler kesin günü baş aşağı dedi ama benim ağrılarım oluyor ultarasona göre mi alır sizce beni sezaryene başına gelen var mı