Rabia-22 Bunun inanıp, inanmamakla alakası yok. Bizim eskiden tanıdığımız bir komşumuzun torununun ismide Ateş’ti, kendisi şu an 12 yaşında dünyalar tatlısı ve saygılı bir çocuk. Asla bir yaramazlığına vs tanık olmadık, onu tanıyan herkes sanki büyük adam diyor (MaşAllah, bebekliğinde de çok sakindi hatırladığım kadarıyla🧿)
Mesela benim tanıdığım Muhammet isimli çocuklar daha yaramaz oluyor halbuki ağır bir isim, %30 ismin ağırlığını taşımaksa %70 çocuğu doğru yetiştirmektir. Her şey çocuğun istediği şeyleri yapmamakla bitmiyor, bu göreceli bir kavram💖