24 haftaya giriyorum kızlar ama dün doktora gittiğimde suyun üst sınır da dedi hemen şeker yüklemesi yaptır şekerin olabilir dedi kilo almamaya çalış falan dedi. Ki zaten hiç kilo almadım. Başına böyle bir şey gelen var mı 😞
Internetten baktım da içim daha da karardı..