Merhabalar ☺️ Bir kızım var , ikinciyi geçen yıl düşündük ve Haziran ayında boş gebelikten kürtaj oldum 6.haftanın başıydı. Sonra 6-7 ay olmadı. Bu ay da oldu ama kimyasal gebelik geçiriyorum şu an. Acaba doktordan genetik test vs.istemeli miyim? Benzer durumu yaşayanlar neler yaptınız ? Cuma günü doktorumla randevum var