İlk gebelikte su içsem kusardım hergün ağlardım allahım nasıl yaşayacam ben diye gebelik şekerim çıktı bide onla uğraştık 34 haftada doğum yaptım ikinci ye hamile kaldım yine aynı kabus hergün kusmalar ama taki taş düşürene kadar kusmak hafif kalır ağrılarına suan 33 haftadayız geçiyor canım 14/16 haftalarda geçiyor