nedime09 bende cem beye gidiyorum ikinci hamileliğim ilkinde de onla devam etmiştim. İlkinde kendi isteğimle sezeryanla doğum yaptım . İki tane birebir tanıdığım normal doğum istediler normal yaptılar cem bey de . Yani illa sezeryan olsun diyen bı doktor değildir. Çok güler yüzlü çok iyi bı doktordur , tavsiye ederim ☺️