Tatlı anneler ve anne adayları merhabalar.
Benden tecrübeli olan annişler ve başına aynı durum gelen varsa yazarsa cok sevinirim.
11 haftalık gebeyim, her şeyimiz pazartesine kadar normaldi..
Hamilelik belirtisi olmayan bir gebeyim, bunu etrafimda çok dillendirdim ve bazen burda da yazdım bunu, anam canım anam beni uyardı, “sus, öyle deme kimseye anlatma, nazar değer” diye, ancak yaşadıklarım tamamen benim hatam, nazar falan değil diye düşünüyorum.
Son bir haftadır ayakta cok durdum,hamile olduğumu çoğu zaman unutuyorum 🙈🙉🙊temizlik, iş yaptım, ağırlık kaldırdım bir de üstüne hafta sonu pazar günü pikniğe gittik top oynadım, hopladim zıpladım biraz veeeee pazartesi karnımda ki bebiş beni güzelce uyardı “anniş ben burdayım, yokmuş gibi davranma, yorma kendini ve beni” dedi galiba ki sabah bi kalktım kanamam var. Idrarimi yaptığımda klozet kırmızı kan doluydu, cokk ama cokk korktum, belim cok ağrıyordu ve ağrısı bacağıma vuruyordu, topalliyordum resmen, kesin düşük yaptığım aklıma geldi.
Apar topar doktora gittim, cok şükür ki ultrasonda bebeğin kalbi atıyordu, canlı hareketli idi, doktorum aktif bir kanama olmadığını, kese içinde kanama olmadığını söyledi. Yorulmadan veya stresten olduğunu söyledi. Belirti yaşamayan gebelerin çoğu bu durumla karşılaşıyormuş.
İğne yaptılar, serum verdiler ve evde bol bol dinlenmem yatmam gerektiği söylendi, asla iş yapmıcaksın dedi doktorum. Cuma günü tekrar kontrole çağırdı, bakalım ne olacak
Çok şükür şimdi kanamam yok kahvrengi, toprak rengi lekelenmem var, o da yavaş yavaş geçiyor sanki, progestan iciyorum, , ara sıra ayağa biraz kalkınca yine belim ağrıyor ama ilk zamanlar gibi asla değil.
Doktorum tekrar kanama olmazsa korkma dedi güzelce dinlen sadece, dinleniyorumda, asla iş yapmıyorum, yalnız içim hic rahat değil,bu durumda bebeğimi kaybetme olasılığım var mı? Doktorum böyle bir şey demedi ama, benzer durumu yaşayıp bebeğini kaybeden var mı acaba?
Not: belirti yaşamayan güzel hamileler lütfen, bunu çok dillendirmeyin, ve hamile oldugunuzu asla unutmayın. Benim başıma geldi sizinde gelmesin, canınız yanmasın diye not düşmek istedim.
Kendinize cok ama cok dikkat edin.