Sevgili anneler 21+2deyiz 4 gün önceye kadar çok hareketli olan bebeğim 4 gündür pıt pıt hissetmeye başladım sanki ilk hissettiğim Haftalara döndük hastaneye gitmeli miyim bir yandan çok endişeliniyorum bir yandan arada bir hissediyorum gerek yok diyorum ne yapmam gerekiyor 😥