39+6 haftalıkken kontrolle gittim sancım vs hicbisey yoktu kontrolde suyunun azaldığını söyledi doktorum bugün alalım dedi bebeğini yukarı çıktık yatış yapıldı odada antibiyotik serum verdiler dah 10.30 gibi zaten 1 haftadır 3 cm açılmayla dolanıyodum alttan fitil verdiler. Bebek kaldıramadı kalp atışı düştü fitili çıkardılar 13.00 gibi alttan baktılar açılmam 5 cm olmuş çıkıp yürumedim hiç sadece yatarak sancımi bekledik doğumhaneye indik orada ilk rahattik suniyi tekrar açtılar 6_7 oldu saat 2 gibi ama kızlar sancı çok kötü rabbim hepinize yardım etsin ayaklarım heryerim mosmor ayaklarımı çarpmışım ağrıdan en son dayanamadım epidural istedim gelip belimden yaptılar Allah’ım çok rahatlattı doğum anında bile çok fazla hissetmedim 10 cm açıklığa ulaşana kadar uyudum resmen yarım.saat tabi doğarken yine hissediyorsunuz kesinlikle hissiz bişey değil ama öneririm kesinlikle normal doğum dayanamam diyenler mutlaka epiduralr değerlendirin sonra 16.55 doğum gerçekleşti odaya çıktık çok güzel bir his rabbim herkese yasatirsin sorularınız varsa sorabilirsiniz 🧿💕🥰