Ktugbaa Kızlar benim kesem sağ tarafta cinsiyet konusunda araştırma yapıyorum ne olur diye solsa kız sağ taraftaysa erkek yazıyo bazı sayfada da tam tersi doğruluğu var mı sizce 🤗
annesinin_beybisi Ktugbaa sağda kızım olucak🤗 o sağ sol cinsiyet olayları doğru cikmiyor canım herkesin farklı
Mercan12 Ktugbaa o pek belli olmuyor sanirim keseyi sağda gördü ilk şimdi ben hep sol tarafta hissediyorum başını sağa koydu ayaklar solda kızım olacak inşallah
Ktugbaa annesinin_beybisi merak ediyorum ya araştırıyorum sürekli 1 tane oğlum var 2 yaşında bunu kız istiyorum inşallah gönlümce olur🤗
DidemDnnz Ktugbaa ay nolur artık şu efsanelerin peşinde koşmayın yaaa. Çok merak ediyorsanız 10. Haftada fetal DNA testi yaptırın 5 bin verip. Valla bu forumda gördüğüm bunca bilimsizlik üzüyor
Ktugbaa DidemDnnz fikrin sende kalsın. Amaç sohbet muhabbet tahminler girip posta bakma okuma o zaman.