NazAkyol06 Kızlar 36 haftalık hamileyim. Hamileliğimin ilk zamanları sag bobreğim ağrıyordu ve taş düşürdüm geçmişti şükür o zamanda 1 hafta çekmiştim. Şimdide sabahtan beri sol böbreğim ağrıyor Allah düşmanımın başına vermesin çok kötü bir ağrı neden olurki 😪