Adetime 6 gun varken betam 29 du hemşire bana kimyasal gebelik sanırım dedi cok moralim bozulmuştu daha adetim bile gecikmemisti. Suan 18 haftalık hamileyim umut her zaman vardır 2 günde bir kan vermeniz gerekiyor en az iki kat artması lazım demisti doktorum 4 kere kan vermiştim 2 gün arayla sonra keseyi görmüştük umarim sizinde oyle olur 😊🙏