Deemetibostnci Srne24 yeşil çay tansiyon çıkarıyor riskli birde kafein var özelliğinde ben içmiyorum gebelik den önce içiyordum
annesinin_beybisi Srne24 ben gebelikten önce diyetisyene gidiyordum doktoruma bebek düşünüyorum dedigimde yeşil çayı yasaklamisti ne olur ne olmaz hamile kalırım diye.
Beyazkanavice Deemetibostnci doktorum içme dedi yanlış hatırlamıyorsam folik asit emilimini azaltıyormuş
Deletedmom83940 HilalEyce bu konuda gerçekten bilgi kirliliği var kimi her bitki çayı içilmez diyor kimi içiliyor diyor gribim ve nasıl atlatacağımı bilmiyorum
Smyye1B Deletedmom83940 Benim covid geçirdiğim dönem doktorum ıhlamur, nane limon ve kuşburnu içmemde sakınca yok demişti. Yinede bir doktorunuza danışın 🌸
Deletedmom83940 denizasigi herkes bişey diyor yok iç yok içme valla daraldım hamile olmak ne zormuş ya 😂
denizasigi Deletedmom83940 evet çok zor baş ağrısından çatlıyorum ben de ama direniyorum parol içmemek için 🙄
annesinin_beybisi Srne24 bugün başka bir diyetisyeni dinledim youtubeden . o da gebeyken yeşilçay içmeyin ıhlamur icebilirsiniz dedi ama kahve çay da içmeyin dedi sanirim kafeinden dolayı içmeyin demis olabilir
Deletedmom83940 denizasigi valla canım dayanamıyorsan içebilirsin dün akşam nefes alamayacak kadar tıkandım bişey yapmadıkları için parol serum taktılar doktor içebilirsin parol evde varsa dedi bende tamam dedim
Nursah34 Yeşil çayi günde bir bardak içilebilir diye biliyorum 🥰 tabi yinede doktorunuza sorabilirsiniz en dogru cevabı o vericektir 🧸