limoncicegimFO hayir ilac olarak bakmayin o tiroid hormonu duzenleyici. Ben de o haftalarda basladim , 26 dayim hala kullaniyorum hic zarari yok aksine ileride bebegi hipotiroidi riskinden beri koruyor, bitkisel olarak maalesef tiroid hormonu düsürülemiyor o yüzden kullan, 2,5 altina inince de kullan, doguma kadar aksine faydasi dokunacak