Doktorum bana benexol(B12) yazdı kullanıyorum 1 haftadır fakat reçetesinde hamileler kullanamz yazıyor ve eski postlardada öyle yazan olmuş aklım karıştı reçetede bile kullanılmaz yazıyorsa doktorum neden yazdıki kullanan varmı acaba hamilelikte veya doktoruna soran??