Papatyamm1 evet çok beğendikk biz park beşik ile normal beşik arasında kaldık ama o kadar pratik ki 3 yaşına kadar da kullanılabiliyor sallanma özelliği falan da var Anne yani da oluyor eğer bu özellikleri olursa çok memnun kalırsınız. Çok hafif katlanmasi kolay. Torbası var istediğin yere götür 🧐🧐