Kızlar eşimle aramda kan uyuşmazlığı var . İlk bebeği olanlar hamilelik süresince herhangi bir iğne , test veya süreçten geçtiler mi ? İlk bebekte sıkıntı olmuyor ikinci hamilelikler için sıkıntı diye duydum ama tam emin olamıyorum . Aranızda eşiyle kan uyuşmazlığı olanlar ilk gebeliklerinde nasıl bir yol izlediler bir problem ile karşılaşan oldu mu ?