Mehtapca06 okunmusciklet ne bilim bu ikinci de gechareket etti kiz olacak ilki erkekti erken hareket etti ama bunun kadar hareketli degildi bu gec hareket etmesine ragmen icerde cifte telli oynuyot 😂
okunmusciklet Zln2152 sanırım 30a kadar düzensiz hareketler normaldi ilk hamileliğimde öyle demişti doktorum arkadaşım dediği gibi tatlı bişiler yiyip sol tarafınıza yatınn bakalım
Zln2152 okunmusciklet inşallah kötü bir şey yoktur. Dediğiniz taktiği uygulayacağım teşekkür ederim 🙏 ❤️
okunmusciklet Elvanguzel yaa ne güzel umarım bizimkide iyidir 🙏 sanırım haklısın çoğu 2. 3. Hamileliği olan anneler hep geç hissetmiş 😅
TBeyza okunmusciklet belki aynı gün de dogururuz falan 😀 cinsiyetiniz belli mi acaba ben henüz öğrenemedim sanırım detayliya kaldı
okunmusciklet TBeyza valla bende öğrenmedim 😂 bu haziranda gittiğimizde öğrenirim artık arkasına zaten bide detaylı var kesinleşmiş olur
Gizembiniciogl1 seymabayrak44 benimde 2. Gebeliğim ilki 9. Haftada kalbi durdu , şuan 15.haftalığım inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 🫶🏻💋