Selam Anneler ve Anne adayları evet bu gün bende doğurdum.(Etkilenecekler okumasın)uygulamaya göre 38+4 günlük üz ama ultrasyona göre de 4 gün geriden geliyoruz yani 38 haftalığız ilişki oldu gece daha duş almadan sancilanmaya başladım sıcak duşa girdim çıkar çıkmaz hemen yere yattım yani üstümü dahi giyecek haldedeyildim.gece 10 da başlayıp saat 12.30 da kanamanın gelmesiyle sancılarım azaldi ve hafifledi ama kanamam durmadı leke seklinde 6 7 defa olmak üzere 3.30 a kadar sürdü baktık olmuyor korkuda bastı biraz acaba bebegemi bisey oldu diye kalkıp hastaneye geldik direk alttan muayene ettiler 3 cm açıklığın var yatış dediler tmm deyip dahlillerimi verip katis yapıldı sancilarim da bitmiş derecedeydi çok nadir cok seyrek oluyordu oda bi bayanın yanımda doğum sancıları tutunca korku oluştu bende olan sancida gitti.ondan sonra serum falan derken suni sancida verildi ama bende tabi bi nebze doğumum kolaylassin diye yürüyüş yapıp sık sık lavaboya gidiyordum ama o serum dan ve suni sancidan sonra resmen gözümde yerler gögler inliyordu resmen çok aşırı ve sıklaştı sancılarım ama öyle böyle değil yani sonra nst bağlayıp Artık lavaboya gitmiceksin her sancin geldiğinde de ıkın dediler ebeler ama o an öyle olmuyor elinde değil dinleyemiyorsun uyamiyorsun malesef yine uymanız dinlemeniz sizin karınıza dır.geri alttan muaynede 5 cm açıklığın var dediler ikinmaya devam dediler hem ardından bişey aktığını hissettim geri ebeyi çağırıp söyledim bakti ve suyun geliyor dedi hemen çatala alıp idrarını bosaltacaz dediler ve islem zorlu bir sekilde yapıldı. Geri yatağıma geçip aynı şekilde devam sancilar falan tabi nst bağlı bi 15 20 dk daha sancıları çekip doğum haneye alındım ordada 15 20 dk daha derken prensesim doğdu ve ağlamaya başladı tabi ben zaten feryat fidan bagiriyom sizlaniyom bi ağladı bebiş ben de dahada artı ağlama falan derken tam 11.40 ta bebiş doğdu ve duydum o ağlayan sesini ben hala agliyorum tabi bebeğe bakıp bakıp ağlıyorum bu arada 3 dikiş iç kısımda 3 dikiş dış kısımda oldu yani ne kadar doğum çok güzel oldu yırtığın çok az deselerde bi ben bide Allah bilir çektiğimi şuan odada yazıp bebisimde baş ucumda yatıyor çok şükür banada nasıp oldu dogrumak ve kucağıma almak bu arada 2.800 gr doğdu kızım ❤️ Rabbim bu yolda ilerleyen tüm anne adaylarına sağ salim kolaylıkla doğurmayı ve kucağına almayı nasip ettsin🥰Kb biraz fazla uzun oldu ama hayalimdi doğumu mu yazmak pek istediğim gibi geçmese de olsun atlattım sonuçta 😶 merak ettiğiniz yada sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirim🙂herkese teşekürler sağlıcakla kalın ☺️