GriMavi Böyle bi durumla karşılaşan varmı? İyi mi kötümü nedir bilmiyorum Doktoruma henüz ulaşamadım Bilgisii olan varmı
GriMavi ipekveatlas ipekveatlas evet eşimle bende kan vermiştik Amniyosıvısı verdigimiz yere Bu çıktı Birde HİPERTROFİK KARDİYOMİYOPATİ çıktı internette yani kalp kasının kalınlaşması diyor falan ama Haftamdayım devamlı kontrollerim olyor organlarda sıkıntı cıksa doktorum söylerdi bilmiyorum Acayip moralim bozuldu İlk cocugum kaç sene sonra oldu Hamileliğim boyunca bu tarz seylerle ugrastım rahat bir hamilelik geçiremedim ki
Duygu_12 GriMavi malesef canım bazı hastalıklar ultrasonda raslanmiyomus bnde sıvı verdim önümüzdeki hafta sonucu alcam sen nerden baktın çıktığına
ipekveatlas GriMavi allahtan umut kesilmez canım sanırım bu bi genetik hastalıkmış ailede var mı? kalp hastalığı diue geciyo benimde bi bilgim yok internette okudum tedavisi varmıs endiselenme doktorun en iyisini bilir tabi