Merhaba, 25+4 haftalık hamileyim. Bugün randevum vardı, kan verdim. Ancak çıkan sonuçta doktor kan değerimin çok düşük olduğunu söyledi. Normalde 15 olması gerekirken benim 9.9′muş. Çok düşük dedi. Ki ben günde iki tane kan ilacı içiyorum. Bu durumu yaşayan var mı acaba?