Nihal92 merhabalar bende suanda 7+2 deyim ve sadece keseyi gördük kesede buyume var ama cihazlar eski oldugu için göremedik doktor normal dedi yarın baska bi hastaneye gidicem insallah duyabilirim kese 23 mm oldugunda ve bebek görünmediğinde boş gebelik olurmus sizde bekleyin bir hafta sonra insallah duyarsınız bebeğinizin kalp atışını😊🙏