Oykusy7 Aranizda hamilelik sürecinde su çiçeği geçiren veya geçiren birine maruz kalan var mi? Patronumun çocuğu geçirmiş eşi de şuan geçiriyormus, kendi daha once geçirdiği için semptom göstermiyor ama bulaşla geçtiği için de çok gerginim
Yarenciik Oykusy7 Geçen hafta ben geçiren biriyle temasta bulundum bilmeyerek hemen doktoruma danıştım ben su çiçeği geçirmişim çocukken aşım da var doktor bunlar olmasa bile su çiçeğinin bir sorun teşkil etmeyeceğini endişe etmemem gerektiğini söyledi sende korkma bence bebeğide strese sokma 😊
Oykusy7 Deletedmom83940 annem aşın oldu su çiçeği geçirdin diyor ama gene de risk altinda miyim o beni endişelendiriyor
Deletedmom83940 Oykusy7 zannetmem ama yine de bi doktorunuza danışın yani bende çocukken çiçek oldum aşısınıda oldum ama bi daha yakalanmadım
Oykusy7 Deletedmom83940 yarin kan testi vericem bakalim umarim geçirmişimdir ve bir sorun yaşamam tesekkur ederim
Dozem Benim kızım geçirdi ben 8 haftalık hamileyken 8-20 hafta arası çok tehlikeliymiş ben geçirmedim diye biliyodum annemde emin değildi çok stres yaşadık kültür testi diyolar sanırım ondan yaptık doktorlarda çok önemsiyo eğer geçirmediysen 90 saat içinde bi aşılama yapmaları gerekiyor hamileye şükür kanımda çıktı yine de hamilelerin bağışıklılığı düşük olduğundan iki kez bulaşabilirmiş kızımla ayrı odalarda yaşadık 🥹
Oykusy7 Dozem valla benim annemde hatirlamiyor o yuzden endişeleniyorum aslinda gecirdin diye hatirliyorum diyor ben hic hatirlamiyorum 20 haftaya geçtik biz de umarim bir sorun olmaz
Dozem Oykusy7 burdaki doktor bana şey demişti ne kadar mantıklı bilmiyorum eğer ara ara dudağında iltihaplı uçuk çıkarıyorsan bu zaten senin önceden geçirdiğinin belirtisi diye o hastalığı getirmeyenlerde uçuk çıkmazmış bu da Fransız doktorlarının teorisi bilemiyorum