simgekaya Ben ilk 3 ay kullanmıştım beşiğin içinde. Bebeğim gazlıydı emzirdikten sonra korkuyordum gece kusma durumu falan olur diye. Kafam rahat uyuyordum en azından ve sevi bebenin kiraz çekirdekli olanıydı gaz sancısı için kiraz çekirdeğini de çok kullandım. Nereye yatırırsam onunla yatırıyordum baya kolaylıktı benim için ve şuan 8 aylık olucaz banyodan sonra ona yatırıp giydiryorum halâ kullanıyoruz. En çok kullandığım eşyalarımdan birisi diyebilirim 🫣🤭