Umud-- Bugün detaylı ultrason girdim girmez olaydim bir sürü sorun çıktı zaten bir bebeğim kaybettim bütün umudun bu bebegimdi çok zor mu oluyor acıyor mu düşük yapma tehlikesi çok mu yüksek aldıran ve düşük yapan var mı ?
Aycayuruk Umud-- canım onu bende duydum hem ücreti çok pahalıymış hemde biraz riskliymiş ne sorunlar çıktı yaptırmadan önce doktorunla konuş bence bi kaç arkadaşım aynı şeyi yaşadı doktoru para İçin yapıyor kimisi bebekte hiç bir sorun yok falan demiş.
vesilece Umud-- bende ilk bebeğimi kaybettim canım yaşımda var o yüzden dr yapılması lazım ama çok riskli dedi. Yapmadık onun yerine nift kromozom testi yapıldı 4 bine kan tahlilim yurt dışına falan yollandı 🤲🏻 Çok şükür iyiki sıvı aldırmamışım sorun yok
Duygu_12 Umud-- aldirmiycaksan yaptirma diyenlere bakma bırak canın bir sefer yansın ki öyle ağrılı bir işlem değil.doktorlara güven bazı şeyler ultrasonda cikmiyo hayati risk tasiyo erken öğrenmek en iyisi .bu arada inşallah bir sorun olmaz sağ salim kucağına alirsin
Umud-- Aycayuruk profa gittim detaylıya yaptır dedi kendi doktoruma aradım yaptır dedi doç. Gittim yaptir dedi Eskişehir Osmangazi tıpa geldim yaptır dedi ücret hiç sorun değil yeter ki sonrası temiz çıksın
Umud-- vesilece benim bebeğimde baya sorun var işte kalbi delik dedi günü küçük dedi elleri sakat ellerini gördün gelişmemiş genetik mi değil mi ona bakılması için alınması gerek dedi bende korkuyorum bu işlemden
Aycayuruk Umud-- detaylıya girmeden önce sana bunları kendi doktorun söyledi mi canım oda bazı şeyleri ultrasonda görebiliyor ben detaylıya girmedim de o yüzden merak ettim
Annecikler Umud-- rabbim hayirli haberleri almayı nasip ettin dua her derdin ilacı rabbim aklımıza ne yazdıysa değiştiremeyiz kalbini temiz tut öyle denilip sapa sağlam doğan çok tevekkül et
vesilece Umud-- tamam işte aynı genetik tahliller nift testindede yapılıyor canım bi araştır 🤲🏻🤲🏻 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Umud-- Aycayuruk söylemedi onlar bakiyir eli var ayağı var tamam burada ölçütü hepsini tek tek o yüzden detaylı söyledi
Umud-- Annecikler inan o kadar çok dua ediyorum ki her dakika her an serklajliyim aylardır evde yatıyorum balkona bile çıkmıyorum tükendim artık bende insanım taştan değilim ki