Minikcennetim Kızlar bugün doktora gittim 5 haftalık olması gerekirken 4 haftalık çıktı tam bi hafta geri sizce normal mi kese çapımda 0.70 cm
Be77_35 Minikcennetim bir hafta ileri veya geri olması bebeğin önden veya arkadan gittiğini göstermez sadece milimetrik ölçüm yapılıyor. Ölçüm yapılırken oynama ihtimali var açının. Doktorunuz aksini söylemedikçe endişelenmenize gerek yok 🤗☺️
Minikcennetim Be77_35 anladım sağolun sadece ilk haftadan böyle olması biraz endişelendirdi doktorum bi yorum yapmadı bu konu hakkında🥰
Zeynepp08 Endişelenme benim de öyleydi sonra büyüdükçe o kendini eşitliyor korkma canım şuan haftasıyla uyumlu çok şükür 🤲🏻 Senin de öyle olur inşAllah
Melismelo Minikcennetim yani bana doktorum 10gün gibi bi gec döllenme olmuş dedi çünki kesede bebekde cok gec gözükdü adet tarihime uymuyordu haftası ve ondan beride öyle hesaplıyoruz haftayı yani hic şuan 1hafta önde felan demedi
Sinem0135 Canım bende doktora gittim dün son adet tarihime göre 7 haftalık bebek ama doktor dedı 6hafta 2 günlük geç döllenme olmuş dedı normal bit şey dedı korkma yani kuzum