Merhaba kızlar doktorum 18. Hafta itibariyle easyfishoil çiğneyebilir tablet verdi, çünkü hap yutamama sorunum var bu nedenle verdi. Acaba aranızda bu hapı kullanan var mı tadı nasıldır midemi bulandırmaz umarım zaten bulantılarım çok fazla var kullanmaya çekindim