Diloss_14 ben de Derya hanımı öneririm.
Ben onda doğum yaptım. Çok güleryüzlüdür. Normal doğum olunca doğumun çoğunda ebeler oluyor ama hastanenin ebelerinden de çok memnun kaldım ben. Derya hanım hem muayenelerde hem doğumda hep içimi rahatlatacak şekilde konuştu. Ben hep iyi ki ona gitmişim diyorum. Şimdi bi de hastane de yenilenmiş süper.