Bizde 24. Haftaya kadar nöbet yazıyorlar onu tutmuyorum arkadaşlarım alıyor Allahtan. Sağlıkta olunca hastaneye gidip gelmek için bile koşturuyorlar seni yarım gün gidip geri geliyorum maalesef. Hafta içi 8-5 sürekli çalışıyorum mecburum da çalışmaya ama işte bu hareketlilik zarar da verir diye çok korkuyorum inşallah olmaz o sağlıkla büyüyordur