Sevonu bende iki çeşit suda eriyen ilaçlardan bitirdim ama bana mısın demedi kaşınıyor deli gibi artık araştırdım hamile annelerden aldığım önerilerle kaşıntımi ve yanmayı azda olsa geçirdim bir bardak suyun içine 1,2 yemek kaşığı sirke atın ama markette satılan değil hakiki olandan o suyla taharetlenin ben sürekli yapmıyorum ancak kaşıntı ve yanma dayanılmaz olursa yapıyorum işe yarıyor şuan daha rahatim kullandığım ilaçlardan daha faydasini gördüm