Canım anneler son 8 günümüz kaldı bizim ama ne gelen var ne giden 🤷♀️ve çoook heyecanlıyım 🥰acaba ne zaman gelir benim ponçiğim buarada ilk gebeliğim benim duydumki burda kim post açıyorsa hemen doğuruyormuş ayyy inşallah bende doğururum😅 fakat şöyle bişey var çok afedersiniz basur olmuşum ve canım çok yanıyor doğuma kadar inşallah geçer diye umuyorum yoksa beni çok zorlayacak🥺neyse dualarım hep sizinle inşallah sizde sağlıkla bebişlerinize kavuşursunuz 🤲