Merhabalar, 2.gebeliğim yaklaşık 3 4 gündür bebişin hareketlerini çok hafif hissetmeye başladım ama gün içerisinde hiç hissetmiyorum geceleri bazen 1 2 kere en fazla. Kilolu da değilim öyle 53 kiloyum. 2. Gebelik olmasına rağmen bu kadar az hissetmem normal mi acaba 2. Gebeliklerde daha erken ve net hissedilir deniyor çünkü. Bazıları yazıyor 14 15 de bile net hisseden var endişelenecek bir durum mu acaba?