RabiaaaH 35+0 dayım bugün yapıldı
Normalde 36 da nst 38 de çatı muayenesi yapıyor doktorum ama tarif edemediğim ağrım var dedim nst ye soktu orada ritmik sancı çıkınca birde alttan bakmam gerek dedi kabul ettim 1 cm açıklığım varmış ve normal doğum için uygunmuşum